Besökare

tisdag 23 augusti 2011

"skit"

 Tänker bara rabbla idag vad jag har hittat på!

 Bäddat, tvättat 2 maskiner tvätt, strukit kläder .Plockat,  Tränat i 1 tim, legat i sängen i 2 timmar  sov nog i 45 min, lagt in ren tvätt, hade en trevlig pratstund  i trädgården,  gjort 2st olika  kvällsmat,Räfsat upp äpplen från trädgården + har pratat i telefon i ett par tre omgångar.....och givetvis datan har fått sin dos och min bok!

Åkte på en rejäl dumpning idag , hade givetvis druckit för tätt inpå middagen  där, efter träningen !  Det var därför jag fick ligga ner så länge , mådde som en stor "skit"......
Skulle behöva någon som drog mig i örat ibland, = /

Ny dag imorgon! Vägning!

Var  rädda om er!
Kram // Anette


Frukost 7.30- 2 knäckebröd m Lax
Mellis 10.00- 2 små päron
Lunch 12.00-2 riskakor
Mellis 14.00- 1dl makaroner + 1 dl köttfärssås ( Dumpade) Drack för tätt....
Mellis 16.00-
Middag 18.00-
Mellis 20.00- Ugnsbakad lax + grönsaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar