Besökare

söndag 21 augusti 2011

Bil

 Hej!
Idag har jag endast tvättat och gjort mat lådor, T ska ju börja jobba efter semestern imorgon. Hur jädrans trist som helst...  Så då får jag och katten klara oss själva . =/

 Eftersom jag vill kunna komma någonstans ,så vill jag ha min bil hemma.  så var vi inne i stan och hämtade hem T bil. M har haft hans eller min bil hela semestern. Så nu blev det lite panik . M vill ha en egen bil. Så vi va och tittade på en bil idag begagnad då alltså. Men den va inget att ha. Dom får leta vidare , det finns ju gott om de.......

Var inom Maxi idag, skulle in på apoteket ( vill undvika detta apotek vi har här i O-ström , tjurigare människor finns inte) och hämta ut lite medikament. fick visst frikort där förra gången så nu idag behövde jag inte betala , visst e de bra! De va något roligt i alla fall. Handlade 2 par gardiner , så det jämnade väl ut sig vad jag tjänade på apoteket!  ...

Fikade hos M efter, hon tog ju hand om en vild katt, den är hur god som helst nu. den har till och med börjat lägga på sig lite. man känner inte varenda kota på ryggen när man klappar henne, hon är så fin så! Trevligt!

 Gäsp!

Var rädda om er! 
Kram & Godnatt // Anette


Frukost 7.30- 2 knäckebröd
Mellis 10.00- 1 nektarin
Lunch 12.00- 1Dl fiskbullar i hummersås+ 1 Dl ris
Mellis 14.00-
Mellis 16.00-2 knäcke med ost
Middag 18.00- 1 risi frutti
Mellis 20.00- 100 gr grillat kött + 100 gr grönsallad

1 kommentar:

  1. Nu har du fått pigg färg och mycke besökare på din blogg! Duktiga du:)
    Hälsningar sys

    SvaraRadera