Besökare

fredag 19 augusti 2011

Grå fredag....

Hallo!
Ja som sagt va det har varit en grå dag idag. Inget nyttigt har blivit gjort. Möjligtvis då när jag satte igång diskmaskinen och sedan tömde den. Gjorde mat till mannen ( köttbullar) , min egen mat , var ju "bara" nudlar , jag kände mig inte hungrig just då. Så jag dumpade på nudlarna , skiiiit me. Annars e det smidig mat . trodde jag kunde äta det , Sen efteråt blev jag givetvis askalastrött. sov i 1 ½ timme.

Just nu gör T maten ,det blir sen midda men men det är fredag . Han lagar korv stroganoff  ,(GOTT.. Hoppas jag klarar av att äta de...)  den gör han bäst , så det blir han som får göra det.

Nästa vecka när T börja jobba igen efter semestern, är det läge för min del att slarva med maten, men jag ska försöka låta bli! Men det är lätt till!

Nej nu är det dax att lyfta från stolen !

 Ha en trevlig fredag kväll! 


Kram på er! // Anette

Frukost 7.30- 2  knäcke med lax
Mellis 10.00- 2 plommon
Lunch 12.00- nudlar  (dumpade)
Mellis 14.00-
Mellis 16.00-2 knäcke med köttbullar på
Middag 18.00- 2 riskakor
Mellis 20.00- Korv stroganoff...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar