Besökare

söndag 21 augusti 2011

1000 besökare....

 Hej!
Ser att besökare har gått över 1000 nu idag! Mycket trevligt!  Men jag måste ju säga att ni hade gärna fått   "risa och rosa"  mer . Nu får jag ju lite kommentarer genom mina "vanliga " mail . det är jätte trevligt! Försöker ju bättra mig på stavningen och grammatik , men jag är inte mycket  för sånt. skriver ju mest vad som flyger i skallen just då!
Tackar för alla besök i alla fall!  Ni är ssååå välkomna! Och läsa min"viktresa".....

Idag har det varit en härlig dag, tror faktiskt inte att det har regnat idag... men blåst , det är ju inget ovanligt här på västkusten...

Pratade med min kompis från Borås idag! Hon kommer och hälsa på nästa helg.. Det ska bli sååå trevligt! Vi tjattrar och tjabbar från tidig morgon till sen kväll när hon är på visit! Det är bara  så underbart med vissa människor. ;)) Härligt!

Det har väl inte varit så mycket annars idag, T är snart färdig med altan målandet. Dom tre sista skåpen i köket rensades och städades  idag. nu är jag nöjd. Men tänk vad man (jag mest)  kan samla på sig.....

Nu kallar sängen!

Var rädda om er!


 Kram // Anette


Frukost 7.30- 2knäckebröd med lax
Mellis 10.00- 2 st finn crisp med mjukost
Lunch 12.00- 1 dl ris + 1 dl fiskbullar
Mellis 14.00- 2 små nektariner
Mellis 16.00-2 knäckebröd
Min kvällsmat! På en assiett !

Middag 18.00- 1 dl potatismos+ 1 dl köttbullar
Mellis 20.00- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar