Besökare

fredag 10 april 2015

Uppdate + dba


 Hej!

Fredag.  middag o jag kom ihåg , Jag har en blogg . Soom jag verkligen försummar! 

vet faktiskt inte vad jag ska börja...

Jag har börjat på en ny praktik plats...
eller ny gammal . Då satt jag ju och kollade på dator hela tiden , nu ska jag vara i verkstaden. Lite mer kreativitet, hoppas jag ju att de blir!
Har bara varit där i 1.5 dag.... vi får se... Men där är helt underbara människor! Skönt...

Det har varit påsk och jag fick ju avstå från sillen , som jag inte tål... de va trist.. men de e mycket annat gott... på påskbordet.. Kompisen från Borås va här o de va mycket tjatter , vi blir aldrig färdig pratade .. med varandra!
På långfredagen va vi nere på Ikea . en soffa blev de. (bild)  roligt men den kommer inte än på en vecka ....

Nytt vin glas

Mattallrikar

påskmidda

ÅSSÅ soffann
Igår vad det en sväng till Ullared ....

 Helt underbart varje gång ...

Nu får de räcka ! För denna gången!

TREVLIG HELG


Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar