Besökare

söndag 29 mars 2015

DB , anteckning

 Godmorgon blogg vänner!


Hoppas det finns någon som tittar in i bland! (som jag)




Nu ska ni får en uppdatering.
Mina leder va det ingen inflammation i, de va ju bra. Men har fortfarande ont, jag fick Magnesium som kanske kunde hjälpa , Men nej... Så min dok tycker nu att jag ska ta kontakt med sjukgymnasten , Varför förstår jag inte , jo kanske lite. ;-). vi får se....

Min pappa va på återbesök hos sin dok i tis .Han va jätte nöjd o imponerad av "Vår gamle man" 84 år och har slutat röka ( började när han va 14-15 år ) . alla värden va bra, gott de. För vi va oroliga ett tag... Från att ha hjälp dygnet runt i ca 4 veckor och nu har åter gott till att kunna ta hand om sig själv igen , de e bra!

Jag har fått en ny praktikplats. börjar efter påsk.. Ska till baka till Folkuniversitetet där jag satt o jobbade med gamla böcker på data  (korrekturläste ) . Det är jag o en annan tjej som ska börja där som jag känner, härligt!

Min sys har fått nytt jobb,4tim/dag  städ på vår vårdcentral i byn.. Hon vill ha 6 timmars jobb , men alltid en början. Å de va som pappa sa . " Hon kan ju SPÖTTE sig dit , så nära e de. :))

Å nästa stora grej som har hänt är att mannen o hans syskon har nu i veckan slutat vara skogsägare, så nu har han fått lite slantar och röra sig me......aldrig fel och ha en "backup" ....

DAGBOKSNOTERING; ( DB, blir det hädanefter , bara för att jag ska komma ihåg, så åker de in i den kategorin)
Så nu ska jag väl få slippa höra så mycke konstigheter om en "skounska" som gärna vill styra o ställa , Som bara peka med hela handen och inte lyfta sig för att göra något själv... och bara ha "Penga penga i skallen".





Så en liten uppdatering blev de alllt!
Ha nu en fin söndag på er och som jag brukar lova! Jag återkommer!


Kram // Anette

2 kommentarer:

  1. Hittade hit idag. Ska segla runt lite på din blogg ikväll 😊 Spännande!

    Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Välkommen , alltid trevlig med nya "besökare"
      Ha de gott !
      Kram // Anette

      Radera