Besökare

onsdag 7 januari 2015

2015

Hejsan!

God fortsättning på det nya året! ( om jag har någon ännu som tittar in) 

Det va som sagt va ett tag sedan,
Tittade på bilderna på den bäste Mojjen och förstod att . Jag saknar honom !
" Men hur det än e så e de "bara" en katt" 

Det har varit helg på helg som det e denna tiden!

Men , det har varit så där trevligt bara!

Min svåger R har varit dålig , men e hemma nu, skönt!
(De räcker så)

Borås främmande, va här över Nyår! Åxå sådär kul, när inte alla kunde vara samlade...

Det är väl nu jag har kommit dithän när jag ska berätta om alla julklapparna....
Ja dom har jag redan glömt ... :-/ eller inte . Nöjd va jag !

Nej , nu e det dax att avrunda . Jag ska slänga ut julen imorgon va det tänkt . Vi får väl se , jag drar alltid på de... De blir så mörkt när alla ljusstakarna försvinner från fönstren...
( ps. Vi lånade en plastgran av dottern till jul, för att testa om vi kan trivas med de ) ... Men hallå vad smidigt , så nu har vi inhandlat en egen så nu slipper man allt barr ... skönt! 

Jag återkommer !

Slänger in lite bilder mä...
fick inte klappa han !



1 julklapp

mat

selfi

julens goda senap

med klappar

utan klappar



Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar