Besökare

söndag 7 december 2014

Söndag och andra advent


 Hallå

Ja det har gått en vecka sen sist,

 Det är en del som man håller på med nu innan jul. Lite pyssel. och lite matförberedande. Imorgon e tanken att jag ska koka grönkål. 2 "säckar" står på altanen och väntar på att repas av!

Mannens bil har lagt av , bensin pumpen. Men vi beställde en ny idag! Så jag e inte bilburen för tillfället . Det är lite si och så med vad jag tycker om dee.
Jag kör inte varje dag , men jag vill gärna ha tillgång till bil.....


Min Mojje som en vän skrev på fejan . "lussekatt"

Torkade apelsiner

lite nytt ljus ...
 Är inne i en så jobbig period, nästan varje dag dumpar jag ,på ägg och knäcke en middan i veckan.  i fredags kväll på en kyckling rätt, i går på skorpor . Idag har jag klarat mig... Men jag undrar när ska de sluta för mig, detta dumpandet. Mellan 2 till 6 år har jag hört .... Jippie jag har ju lite kvar då... :-(


 Nej nu ska jag in och surfa runt lite . Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar