Besökare

tisdag 23 september 2014

Ved ,bil och lite annat..


 Hej!

Inatt hade vi den första  frostnatten , för denna säsongen. ja vad har vi och vänta!

På jobbet va det mycket , men sån dag som idag när jag hade konstant att göra hela tiden , då går det fort och mig gör det inget...

 Men vissa saker som måste göras i en "kiosk" kan kännas onödiga , men det är tvunget . Idag var det att plocka ut all dricka från kylen och kolla datumen . När jag stod där tänkte jag" Ja ha o när ska dolda kameran hoppa fram! "? Men en läsk som va för gammal o en som har 2 dagar på sig att bli uppdrucken... Så det behövs... att kollas ... O jag hade o göra o de e bra!

Men när jag skulle köra hem så va bilen . DÖD  ... jag vill inte ens skriva om de . för jag tror att den e hälften bil och hälften troll ... Så de va de...

Ikväll va det en runda iväg  och hämta ved, kan behövas framåt!
Slänger in en bild....



"Leopard träbit , visst va den fin?

O en hög när de e lavar...



Nej nu ska jag dra mig mot kudden!

Ha en god natt och en trevlig onsdag... 


Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar