Besökare

fredag 26 september 2014

onödigt vetande!




Hallå





Va as kalas trött igår gick o la mig vid 21 tiden .
Japp gott!
Men..... nu sitter jag här vid 1 tiden o e klarvaken... 
Dumt.
Man kan ju inte göra så mycket "Mitt i natten" 

Fredag idag o de e städdag, men vem tusan kan börja städa nu, jag hade velat men då ringer väl mannen efter den vita bilen och  dom som har tröjor bak o fram!

Men jag får ju skriva här lite o de e ju bra!

Torsdagen gick bara puts bort,

Fika med svägerskan, telefon tjöt med S & J bland annat.

Promenad m mannen och dom vanliga sysslorna... 
Sedan va torsdagen slut och jag me , som jag skrev innan!

 Slänger in en bild på en äcklig padda som låg på trottoaren
uff o fy

Sedan ska jag avsluta för denna gången!
  Fasiken vad jag kan svammla!


Ha en fin dag och helg om jag inte tittar in innan de e slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar