Besökare

fredag 11 april 2014

Ut till försäljning!

 Hej

Igår efter jag  jag hade bloggat!
Så kom mannen , han skulle ha godis! ( 1 kg av ica i gåva hade vi fått) Jag blev så sugen jag me. Jag hade plockat till MIG ca 15 hårda saltisar..till denna kilo påse.... Inget jag har ätit sedan jag gjorde min OP . Godis överhuvudtaget har jag hållit mig ifrån & de har inte lockat.
Men igår kväll bara ville jag ha.... 

Jag tog 5 bitar , och njöt till och början med . Men det tog väl 15 -20 min efter sista biten! 
Då började magen , sedan låg jag i ca 3½ -4 timmar med smärtor . Kunde knappt andas , inte röra mig bara hade ont .... och mådde illa...
Då svor jag en hel del på denna "sat**s orättvisa "  
Vissa som har gjort denna op , kan äta allt och jag kan inte "Frossa" i 5 ynka godisbitar förren jag får ont! 

Jag vet att många tycker jag äter för mycket av knäckebröd , men jag tål de. Ibland har jag ju dumpat även på dom men de e inte många gånger ....Så förstå mig.....Det e inte roligt med dom smärtorna.....

Ja i mitt påskägg ska det finnas Läkerol .( Det tål jag)
Närmare godis kommer inte jag!


Ja ja lite gnäll och lite trevligheter !
Blandat e bäst! 



En konstig dag idag , inget har blivit gjort (direkt) men ändå har en del blivit gjort. Ja ja de e svårt att förklara...

Mannen s föräldra hem kom ut nu i dag till försäljning ! 
Man kan ju bara hoppas! 

Tulpaner !!

 Nej , nu e det dax att dra sig mot kudden .
Imorgon e de ju en ny! BILBINGO DAG , Om vädret tillåter! ;))

Va rädda om er! 


Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.00- fil o muslie
 Lunch 13.00- 2 knäcke
 Mellis 15.00- 2 knäcke

 Middag 19.30- kyckling i currygryta
 Mellis 21.00- 2 skorpor

2 kommentarer:

  1. Och jag som svär över att de är tvärt om :/ jag vill inte kunna äta allt de onyttiga för jag har ingen karaktär alls..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår precis ! Egentligen ska jag vara tacksam, men när de inträffa denna smärta så kan jag inte tänka så! Men så e de "lagom e bäst"
      Tack för din kommentar!
      Kram // Anette

      Radera