Besökare

måndag 7 april 2014

Söndags kvällen

 Hej

Hoppas ni har haft en trevlig helg! De har jag haft , Bilbingo premiär för min del har det blivit .(för denna säsongen alltså)
Ryggen e på "upphällning hela tiden" Grrrrr

I fredags vad sys och jag med pappa och tittade på en servicelägenhet. Mycket fin . Så det är nu en flytt som gäller för han . Han va väldigt positiv för detta... trevligt...

Ja de var väl i stora drag vad som har hittats på. Trött som en snok tycker jag att jag e hela tiden....
Imorgon går jag in i näst sista veckan på mitt jobb , har som sagt va mejlat min handläggare   på AF , men inget svar. Efter bloggandet ska jag nog skicka ett till... tänk om det hade varit tvärt om ,,,, tror nog jag ska skriva något om det i mejlet.... hmmmm

Mycket rörigt med mitt bloggande , men så e de ...

Nej , på återhörande....
Ps,
Orka inte fylla i matsedeln ...

Va rädda om er!


Kram // Anette

 Frukost 7.30-
 Mellis 10.00-
 Lunch 12.00-
Mellis 14.00-
 Mellis 16.00-
 Middag 18.00-
Mellis 20.00-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar