Besökare

tisdag 25 februari 2014

Blodtrycket

 Hej

Idag har det varit en "upp o ner vänd dag"

Ringde vård centralen , har ju problem med sömnen o brusar upp lätt alltså. Nu dom 2 sista veckorna har jag även fått "kärringasvallningar" , så de e bara till att erkänna Alltså jag e i övergångs åldern.. Alla symtomer...

Jo visst dit och pratade med en trevlig läkare..Alla piller har ju ofantligt många otrevliga biverkningar! Men ,,, jag fick väl den lindrigaste . Vad jag kunde läsa på han.. då... Men mitt blodtryck va ju helt åt fasiken 195/135 tror jag de va ...
Ja ja nu ska jag gå och kolla de några gånger!
Jag känner mig inte annars sjuk... så de återstå att se om det inte va ett spratt med hormonerna ...
Ja de va de tråkiga!

De roliga va att vara på staden en sväng med dottern  under min middags rast....och hon handlade väl mest , jag köpte mig en topp .....

Men träffade "våra fd grannar"  med barn och barnbarn.....

Så jag va på jöbbet till halv tre  idag så kan jag vara ledig i morgon med gött samveta...
Ska ta nya prover då..... Grrrrr

Nu får de vara nog....

Ha de bäst och va rädda om er!





Kram // Anette

Frukost 7.30- fil o muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
Lunch 12.00- 1 äpple + coca zero

 Mellis 16.00- salladsbaren
 Middag 18.00- 2 knäcke
Mellis 20.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar