Besökare

onsdag 4 september 2013

Gardiner


 Hej

Idag har jag bara varit ledig ,
+ Telefon tjöt- Det längsta samtal var i dag på 2 Tim 22 min och 54 sec . Inte illa....  
Okej då 6 längder gardiner har blivit strukna!
Imorgon e de fortsättning  och  fler att stryka,,,, kanske .

Bingo va det i kväll . 150 kr var i vinst till sys o mig!


Jag återkommer!

Sköt om er !


Kram // Anette





sötnos

Frukost 7.30- fil och muslie
Mellis 10.00 - 2 skorpor
Lunch 12.00- Stekt torsk+ 1 potatis + kall sås
 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.30- 2 knäcke
 Mellis 20.00- 2.5 skorpor

4 kommentarer:

  1. Mitt längsta telesamtal någonsin var på 9 timmar 10 min.. Igår var det bara 3 tim 25 min... Med andra ord man gillar å prata i tele.... Hoppas att du har det bättre nu på det nya jobbet....
    Ha en go dag...
    Kram Lis...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lis !
      Trodde jag hade tappat dig ! Trevligt att du tittar in ibland fortfarande!
      Visst kan vi prata ! Vi e duktiga!
      Visst ha jag det bra på jobbet nu , känns fint!
      Ha en god helg !
      Kram till dig ! // Anette

      Radera
  2. Halloj!!
    Jag kollar varje din blogg vill ju inte missa vad du har på hjärtat..
    Så mig tappar du inte...
    Ha det gott i Ullared, Hoppas att du åxå gör massa roliga fynd...
    Trevlig helg..
    Kram Lis..

    SvaraRadera