Besökare

fredag 20 september 2013

Bio


Hej

Igår vad det en sån dag som man hade lite tider och passa ...
Städade
Färga Ögonbryn + ögonfransar
Klippning
Nya boots
Hämta mannen min på jobbet
Bio
Restaurangbesök som kom av sig!

Så  !
Det va alltså bio i går Monica Z . Mycket bra film .....
Jag hade alltså ett päron med mig , men har man haft en frukt i en väska i 6-7 Tim. och rotat runt i väskan ett antal gånger , så kan ni kanske tänka er hur detta "Efter längtande päron" såg ut....som tur va så låg det i en plastpåse , det åkte rätt ner i soptunnan ,  Så det fick bli en läkerol under bion , inget att rekommendera.....
Sedan skulle vi gå o äta . Ja mannen hade ju suttit o käkat godis och jag hade ju slarvat med min mat...

så det blev hem och ta min lax ....gött! ( han fick en kebab rulle) Gött ...

Sedan va man kalas trött!

Så nu e de fredag!
Ha en fin dag!

Kram// Anette





Frukost 7.30- fil och muslie
Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 16.00- 1 Wasa färdigt knäcke
  Middag 18.00- 1 Läkerol
Mellis 21.30- ugnsbakad lax med gröna ärter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar