Besökare

söndag 7 juli 2013

Några dagar...


 hallå

Nu har det gått några dagar igen!

Semester o vi tar det lugnt...
I går åkte jag o T in till stan för att ta en ( flera) Öl . och äta ... Det va trevligt!
Vi har haft SM - vecka i Halmstad = mycket folk . Sedan i går kväll hade ju Gyllene Tider premiär på sin turné här i Halmstad! = Ännu mera folk ... Trevligt! 

Idag har jag o sys varit på bingo. Hon vann 1700:- så 850 ti mi! :))


 Min matlista är inte full ständig!
Sorry , jag har lovat att skriva ner var/vad jag äter . För mig själv då alltså...
Men jag har varit ifrån för många dagar . Få  väl börja använda notes på telefonen ....om jag ska slarva med bloggen . men det är denna veckan me. Sedan börjar jag att jobba!



Har dumpat i går på ett knäcke ... usch och fy!


Nu e det natten!

Ta vara på er!

Kram // Anette

Frukost 7.30- Fil och muslie

 Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 14.00- 2 skorpor
Mellis 17.00-  2 knäcke
 Middag 19.00- Grillad köttbit + 1 msk potatissallad
Mellis 22.00- 1 twisty isglass + ½ äpple

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar