Besökare

måndag 8 juli 2013

Klagomurens dag....

 Hej!

Idag har det varit en härlig sommar dag. Det har blivit lite gjort , ( med betoning på lite) Tvättning ,  + umgåtts över kaffe 0ch kortlek ...

 Är inne i en känslig period , tycker jag håller på att dumpa för allt .
Äter jag så dumpa jag, Äter jag inte så dumpar jag! 
Äter jag för lite dumpar jag , äter jag för mycket dumpar jag! 
Äter jag för fort dumpar jag , äter jag för sakta har jag inte dumpat ( Tack för de ) 
Är köttet för torrt dumpar jag ,
Dricker jag till maten dumpar jag! osv. osv.osv...

Så gick mina tankar i kväll , när vi höll på att äta . Hade fått i mig 3/4 ( Nästan 2 DL , Alltså) av maten så känner jag . Nej , nu va de bra! En bit till så dumpedump... GRRRR . 

Så tacka vet jag knäckebröd !!!! (( utom i fredags då dumpade jag ju på de me. )) 

ja ja vad gör de om en vecka . Då har jag glömt denna period av dumpningar . Jag vet ju att jag har de i emellan åt! ..... 


Min telefon krånglar , vad ska man göra ... Oj oj vilka problem jag har! 
Stort som litet . Idag e detta klagomuren! 

Dax att dra sig mot sängen! 

Va rädda om er ! 

Kram // Anette






Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00- 1 nektarin
 Lunch 12.00- 1 bitgrillad kött + grönsaker
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- " Ren" Hamburgare
 Mellis 20.00- 2 knäcke

2 kommentarer: