Besökare

tisdag 28 maj 2013

lite sjuk

 Hej har varit lite krasslig i går o idag !
Va faktiskt på jobb i 3 tim. Vill inte ha frånvaro...
Men de va det värt . En i "rummet" går i pension på torsdag och jag träffar ju inte henne mer , så jag köpte en liten blomma till henne ! Så det va värt att se hennes lycka ,,,,, 

 Annars har jag mest vilat och sovit det sista dygnet. Å ätit givetvis...

Men Alvedon kommer man långt med... imorgon är jag frisk

Sa till mannen min  nu ikväll jag svettas så. 
-Så de e nog övergångsåldern .
Han bara ruskade på huvudet och tyckte än en gång att nu e hon inte reeedig...

Härligt han tror fortfarande att jag är 20 .... "host host"



 Näää nu drar jag mig mot sängen!

Ha de gött och va rädda om er!

Kram // Anette



 Tisdag!

Frukost 6.30- fil och muslie
 Mellis 10.00-  1/2 äpple
Lunch 12.30- chicken nuggets
 Mellis 15.00-  2 knäcke
Mellis 17.00-  2 skorpor
 Middag 19.30-  2 knäcke
Mellis 22.00- 1 äpple



Måndag

Frukost 7.30-Fil o muslie

 Lunch 12.00- lasagne
Mellis 15.00-  2 skorpor
Mellis 17.00-  2 knäcke
 Middag 19.30- kycklinggryta m ris
Mellis 22.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar