Besökare

onsdag 29 maj 2013

Kräk Mojje


 Hej

Vaknade i morse och bara kände mig så mycket bättre . Gött!


Men säj den glädje som varar.

Skulle bädda sängarna . Vad är där då?  JO en Kräkmojja , Blääää . Alltså Mojjeman hade kräkt på mitt Nya täcke  . Så de va ju bara till att slänga in de i tvättmaskinen! Men han va ett lätt "Strypobjekt" OM han hade visat sig! Grrrrr
Trist som tusan....


"Men matte då , jag e sjuk!





Cyklade en sväng till butiken....

Vilade tog de easy...
Sedan va jag o sys på bingo ikväll . 125 :- var ! :)) 

Just nu kan jag inte äta något mer än knäckebröd . Jag bara mår illa ( Men jag kräker inte , kan inte) på / av allt annat ... Dubbelt trist. Men har ju varit i sådan period innan så jag vet de går ju över! Men de e inte kul....


Nu ska jag inte skriva mer ...

Ha det bäst !

Kram // Anette






Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.30- 2 knäcke
 Lunch 12.30- 2 knäcke


 Middag 16.30- 3 teskedar Korvstroganoff
 Mellis 17.45- 2 knäcke
 Mellis 20.30- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar