Besökare

tisdag 9 april 2013

Nackspärr from ...


 Hallå!

Dagen började med ett träningspass... Hade tyngder i händerna i 3  km på back programmet , Svett i pannan blev jag allt...  så det va en grej jag gjorde extra idag. Annars vad det vanliga programmet! Styrka o kondition....

jag vet inte vad jag egentligen har gjort för nyttigt idag mer... för jag har  mest gått efter träningen då alltså och jämrat mig... Har fått nackspärr ... Så nu har jag beklagat mig me. ..... ;))

Syrran va inom en sväng idag , Dottern min och hon åker ju om ett dygn till Egypten...
Det blir givetvis en tom vecka ... Telia kommer väl till att höra av sig efter 2 dagar kanske och undra vad vi har tagit vägen ... Ja ja dom hämtar väl de på andra kunder . Men allvarligt dom kommer att sakna oss....


Fjäsk fick jag åxå idag , så mitt "hemliga" recept kom ut.....

Ps. sedan får jag mig en tankeställare när mina knäcke kommer upp . Måste nog skärpa mig. Ni får gärna tjata om ni tycker de e fel... Jag ska ju äta mycket protein rik mat , undvika kolhydrater  eller vad de e nu. jag e så jäkla dåligt insatt . . Jag vet inte om jag e trög eller .... Men men alla hästarna kanske inte e i stallet!
"blink blink"

Men jag äter mina vitaminer! ;)

Nej, nu ska mannen få ge mig lite "smörj" sen e de natta!


Ha det bäst !

Kram // Anette



Frukost 9.30-Fil och muslie
Lunch 12.00- Falsk krabba
 Mellis 14.00- 2 knäcke m leverpastej / gurka
Mellis 16.00- 2 knäcke m ost
 Middag 19.00- en halv portion  lax i ugn + grönsaker, proppmätt
 Mellis 22.00- 1 apelsin

2 kommentarer:

  1. Hoppas det har lättat :D Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, idag e det värre . Har varit ute och kört bil. Fick bara köra höger . men kom hem tillslut! Riktig trafikfara!;))
      // Kram

      Radera