Besökare

torsdag 11 april 2013

Kan inte....



 Hallå

Tycker mest synd om mig själv, ja jag vet nackspärr är väl inget . Men just nu e de de för mig....
 Kan inte skratta
 kan inte gråta
 kan inte resa på mig
 kan inte sätta mig
kan inte lägga mig 
Kan inte hosta


Har försökt med salvor Voltaren och något annat stift, Hjälper inte !
Har Googlat, hittade en bra sida på You tube  , En övning som ska göras varje timme, har försökt de me. 
Har legat och suttit med spikmattan . Ingen som helst nytta...
Mår bara skit....
Men jag vet det brukar gå över på några dagar , Så jag hoppas .....

Maten blir lidande... ingen reda med något.....

Så stackars mina läsare... men detta har jag min blogg till. Det hjälper att spy av sig här...


Körde för pappa idag och handlade . Vadå trafikfara ! Får nog vänta med att köra bil till jag kan vrida på "skallen" ..

Jag återkommer

+ i natt åker mina "Bästa"
Ha det så underbart!

Kram // Anette




Frukost 7.30- fil och muslie
 Lunch 12.00- grillad kyckling = Dump
Mellis 16.00-2 knäcke m leverpastej
 Middag 19.00- kamben + lite vitlök ( mannen luktade vitlök, hjälper om jag me äter de)

2 kommentarer:

  1. Eeeew, jag vet hur du har det! Stora kramar till dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det värmer !// Kram

      Radera