Besökare

måndag 1 april 2013

Annandag Påsk = Bilbingo


 Hej

Idag har påsken haft sin sista dag för i år!
Oj vad den gick fort då....

Har faktiskt inte gjort så vansinnigt mycket idag.

Syrran och jag va på bilbingo...
Jo vi e ju inbitna bilbingo spelare. Så våran säsong börjar ju nu.... När vi är mitt  upp i de så blir det 2 ggr i veckan vi sitter där och "duttar".. Men fysiken me ... Vi vann inget . :)

Känner just nu att jag är irriterad och tjurig... För jag börja känna av "nervörna" till s på torsdag. Jag ser givetvis  fram emot det om jag nu får börja där . Men det måste ju givetvis leda till något. Jag får väl läsa på vad dom har för mål, med "sådanasommig" ....

Idag har jag varit lat och bara ätit knäcke , men jag vill inte dumpa.. känner att jag är inne i en sådan lätt period för de..... Usch och tvi .......


Va rädda om er !

Kram// Anette





Frukost 7.30-Fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke m leverpastej
 Lunch 12.00- 2 knäcke m skinka
 Mellis 14.00-2 skorpor
 Mellis 16.00- 2knäcke m leverpastej
 Middag 18.00- hamburgare+grönt / Tomat /Gurka
Mellis 21.00- 1 apelsin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar