Besökare

fredag 1 mars 2013

Trevlig fredag till er!




Hej
slänger in en liten "blänkare" mitt på dan.....

Jag har oroat mig i onödan , alltså jag kunde sovit mer än 2 timmar inatt...

Jag får fortfarande min ersättning , Bara det blir ett annat namn på de... alltså jag är nöjd.

Ha en underbara fredag och helg!
Jag återkommer!

Kram på er!
// Anette




Frukost 7.30-Fil och muslie
Lunch 13.30- Chicken bits + chili sås
Mellis 16.00-2 knäcke
  Middag 19.00- Köttbit+ sallad
Mellis 21.00- 2skorpor

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt att få höra! Ha en skön helg :D

    SvaraRadera
  2. Oroa dig aldrig i önödan, för det mesta du oroar dig för händer inte. Det tar bara en massa onödig energi. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant så ... Ibland e det svårt att inte göra de... Men du har rätt!
      Ha en trevlig söndag! =)

      Radera