Besökare

söndag 3 mars 2013

Promenad



Hej!

Skönt att fredagen blev bra trots mitt missmod....
Jag får ju alltid för mig att jag har missat något och det är mitt fel.... Men så e de ju inte....
Göööttt

På fredagen hade vi möte med hemtjänsten , så då e de på G. Bra för pappa ju....

Lördagen gick åt till att städa och plocka här och där . En promenad med mannen blev de åxå.... Annars e han svår att få med ut. Han har alltid mycket att göra... Som han priotera framför en promenad.... På både gott och ont. För jag tycker man kan ta de lite piano i bland ... ;))

Nej nu hinner inte jag med detta mer.
Det är dax för en runda till tv:n Vasaloppet!

Ha en trevlig söndag!
Kram // Anette




Lördag

Frukost 7.30- Fil och muslie
Mellis 10.00- 1 apelsin
Lunch 12.00-2 knäcke
Mellis 16.00-1 skorpa
  Middag 19.00- Fläskfile /skogssvamppanna/tomater toppade med timjan +sallad..
Mellis 21.00- 2 skorpor + lite ölkorv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar