Besökare

torsdag 7 mars 2013

plock o fej..


 Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse
"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh.
"Vad tänker du Nasse?"
"Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse
"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är samma sak".


 Hej

 

Idag fick lilla Puh  börja mitt bloggande...."sötnos"


Idag har det varit en städ och plock /feja dag!

Hinner inte imorgon så då får man rucka på dagarna lite!

Katten blir piggare och piggare hela tiden, gott e ju de....

Syster min och jag va ute och gick en lång tur nu ikväll.... härligt ....

För jag skippade träningen i morse. Kroppen vill ju inte göra allt på en och samma dag....

För varje dag som går och af killen inte har hört av sig så börjar jag ju givetvis undra hur det är med deras aktiviteter.... ja ja inga nyheter är ju goda nyheter , sägs de.....

Sedan har jag kluddat till det ... Jag kan inte överföra bilder från telefonen till min blogg längre... Gud vad jag kan vara klantig..

Så jag får väl lära mig och rita :)) ..

Ha det nu så gott!

Kram // Anette


Frukost 7.30-fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- 1 yoghurt + 1 knäcke
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- köttbullar + pasta (några få)
 Mellis 21.00- 1 äppel

1 kommentar:

  1. Jag svär...jag ska TOK-FYNDA på loppis och second hand i helgen. Kommer att visa fynden på bloggen hehe. Loppis är the thing...som julafton, man vet ej vad som kan dyka upp! Underbart!

    SvaraRadera