Besökare

tisdag 6 november 2012

Naglarna har fått sitt.. idag...


 Hej!

Idag var det träning på morgonen!

Tvätt och fej! Blev det sedan.
sedan när det va middag! Gjorde jag en omelett på 2 ägg. Ville ha det idag och det är ju så "himla" nyttigt... Men åkte på en dumpning som hette duga! Mådde skit...  Sov i 2 timmar ... va i koma alltså!

Men sen va jag ok... klart det kändes ....

Men nu ikväll så Har jag varit iväg och fått iordning på mina naglar!
Före

Efter

 Jag är så häftigt nöjd... Har faktiskt velat göra det länge men , den berömda tummen ni vet , har suttit i vägen.. Så min svägerska tog med mig till en duktig tjej ( svägerskan har själv fixat sina naglar hos henne. )
Så jag känner mig jätte fin .... Härligt!


Nu ska jag surfa lite sen e det sängdax!

Va rädda om er!
Kram // Anette


Frukost 6.00- Fil och muslie
 Mellis 9.00-2 knäcke
 Lunch 12.00- en omelett på 2 ägg + lite champinjoner (dumpade)

 Mellis 16.00-2 knäcke
 Middag 20.00- rotfruktslåda 2.5 Dl
 Mellis 22.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar