Besökare

måndag 5 november 2012

Julmust..


 Hej!

70 min träning började dagen me. Nöjd...

Annars har det inte varit så märkvärdigt..
Handlat
Apoteket
Tvättat
Telefontjöt
Besök av sys en sväng


Ja det va väl de....

Försöker ju få i mig 3x 50cl vätska varje dag gärna mer . Men jag är ju nöjd om jag får i mig 1 L .
Sista "påfyllet" nu i kväll . * pling*.  Där va ju julmust light! Okej i med det i min flaska . Jaaa tack men nej tack ... Mår illa som bara den nu . Drack ju jäkligt fort ,,, Gött va det . Men jag får faaan för det minsta!
Tack för de skyll mig själv... 

Yippie eller inte yippie? 

Nu ska jag sluta klaga!

Imorgon ska jag .... .... ......!

Jag återkommer!

Va rädda om er!

Kram// Anette




Frukost 6.00- Muslie och fil
 Mellis 11.00- 1 knäcke
Lunch 13.30-  ugnsbakad lax + sommargrönsaker

 Mellis 16.00- 2 knäcke
Mellis 18.00- 1 banan
Middag 19.30 - Lasagne
Mellis 21.00 - 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar