Besökare

fredag 1 juni 2012

Fredags städat....

vilken outfit alltså!


Hallå ser ni min fina out fit jag hade i morse ? 

Gick ock pratade i telefon, hängde ut mattorna, slängde sopor. Sen förstod jag vad jag hade gjort.  När jag hade lagt på !!!!!!! det började imorse när det va så kallt, då tar jag första bästa plagg.... då blir det så tokigt......

Vad ska mina granna tro ... helt rubbad inta bara halvt .....NU

Hej förresten ...

Idag har det blivit städat i huset. Varit och handlat . sen sov jag faktiskt en sväng i eftermiddag! Det Va inte fel.....

Sen kom dottern hem , vi skulle ha premiär koket på årets nypotatis..... Det va mumma de....

Pratade med en GBP kompis idag.... ... Ibland eller ofta känns det toppen för att man har nån och ventilera med ... Det behövs faktiskt ... Tack du ! J !

Nu ska jag surfa runt lite !
 Ta vara på varandra! 
Kram // Anette


Frukost 7.30-Musli + yoghurt
 Mellis 11.00- 2.5 skivor ananas
 Lunch 14.00- 2 knäcke
Mellis 16.40- 1 knäcke
 Middag 18.30- Nypotatis och schnitzel+ café de Paris sås 
 Mellis 20.30- lite mer mat :) som ovan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar