Besökare

torsdag 17 maj 2012

yrselllll

 Hallå!
Nu var det dax igen!

Igår onsdag var den dagen som , bara försvann .
Pratade med min VC . Jag förklarade ju .  Då fick jag ett nytt ord jag inte hade hört innan fartygs yrsel eller den vanliga yrseln. Jag kom fram till att jag hade nog fartygs yrsel  . Så min sjukgymnast kan hjälpa mig med det . På måndag , klämdagar och allt inga har tid... en jag e Sketa nöjd och jag har ju inte det för tillfället hela tiden...

Sys och jag va ju på bingo men vann inget ...

Idag har vi bara varit  jag och Mannen min...... Gott....

Skulle varit och inhandlat sommar blommorna idag , men när regnet bara öser ner är jag absolut inte inspirerad. Imorgon kanske....

Var rädda om er !!

Kram // Anette





Torsdag
 Frukost 8.00- 2 knäcke
 Mellis 10.00- 2 skorpor
 Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 16.00- 2 skorpor
 Middag 18.00- 2 dl lasagne + sallad
Mellis 20.00- 2 skorpor






 Onsdag

Frukost 7.30- Muslie och yoghurt
 Mellis 10.00- 2knäcke
 Lunch 12.00-2 knäcke
  Mellis 16.00- 2dl ärt soppa
 Middag 18.00- 3 skorpor
Nattamat 22 .00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar