Besökare

lördag 12 maj 2012

Kaffe

 Godmorgon!

Orkade inte i går kväll skriva... 

Hade ett maratontittande på datan mellan 20.00 -23.30. Följer en serie som jag inte hade följt som jag skulle. Så var det ju hockey som mannen tittar på tv:n. Så då passade jag på ........

Dagen igår var väl en städare dag.. var ute en sväng på em . men annars lugnt. Var på en bilskrot (yippie) Skoja bara... Var med mannen..
Sedan var vi en sväng hos dottern . fick jag sådant dära gott kaffe igen ....

Pratade med en av kompisarna från Borås idag. Hon hade en Tassimo som bara stod där , så den köpte jag (muntligt av henne då) .... Gott gott ..

 Sedan hade vi ju bestämt jag och syrran när vi skulle köra upp en tur till Borås . Det passade bägge våra vänner där uppe ! Trevligt! Så det ska bli toppen....

Nej nu är det dax för lite frukost!


Ha en trevlig lördag!

Kram // Anette



Frukost 7.30- Müsli + yoghurt
 Mellis 10.00- 2 skorpor
 Mellis 14.00- 2 knäckebröd
Mellis 16.00-2 skorpor
 Middag 18.00-snitzel + grönsallad
Mellis 20.00-2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar