Besökare

måndag 2 april 2012

Blå tå...

 Hej!

Dagen började i dag med en timmes träning. Efter kaffe och morgon tidningen givetvis..... Det passet jag kör på crosstraineen som är 20 min i backar med 7 som max den e maffig....Men säkert nyttigt!  Men ack vad jobbigt , sen är det lite annat smått och gott.....

Sen hem och pyssla .

Var på kyrkogården ( mamma skulle fyllt år idag)
Sen pappa skulle vi lämna mjölk till  !
 Så när vi kom hem till pappa "glömde jag att flytta foten för dörren"  Så den gör jäkligt ont i  min stortå och näste tån. Blå som tusan....Så klantig jag är ...

Sen vad det hem och fixa en ny omgång müsli.

Så nu ikväll blir det tv tittande för hela pengen!
Så kl är ju inte så mycket men det blir att fylla i mitt mat intag i förväg!

Ha det gott !


Kram // Anette







Frukost 9.00-Musli och yoghurt
 Mellis 11.00- 2 knäckebröd med kalkon kött
Lunch 13.00- 175 gr kyckling kött
Mellis 15.00- 2 knäcke
Mellis 17.00- muslie och fil
Middag 19.00- knäckebröd m gott pålägg
 Mellis 21.00- 2 skorpor...

3 kommentarer:

  1. Såg att din "stoora tåå" e väldigt blå. aj aj aj
    KRYA PÅ DEJ !!!!!

    Önskar sys

    SvaraRadera
  2. Var rädd om dig...
    Kram Lis..

    SvaraRadera