Besökare

söndag 1 april 2012

Fest...

 Hejsan!

Nu har det tagit ett tag sen jag var inne och bloggade , 3 dagar tror jag de e!

Men här kommer en uppdatering .

Fredag:

Då var det ju fest !

 Det var jätte trevligt och allt var jättevackert..
God mat... Men inget i min smak faktiskt... T.ex sotad tonfisk,, mmm inte min smak....entrecote.. nja inte min smak det heller... Men jag åt ju grönsaker som följde med hela tiden. Det är gott. Sen vad det choklad till efterrätt . Men jag är ju inte glad för de. Jag fick vanilj glass . Det är gott...
Fasiken vad känner mig kräsen...

Sen var det ju vin. till allt .från början till slut.
Dans !

Allt var bara så trevligt och det var roligt !

Träffade mycket trevliga människor som man inte har sett på länge...
så halv 3  var vi hemma.. Väldigt nöjda och belåtna..

Ska lägga ut lite bilder me...


Lördag:

 Det var en liten seg dag. Man är ju inte van vid att festa till det så... men jag och syrran var på bilbingo... Kallt som tusan , men vi hade bestämt att vi skulle dit så så fick det bli! (Syrran körde, det var säkrast)
Trött trött så 22 somnade jag ...

 Söndag: 

Idag har man varit flitig . har gjort alla  veckans middagar till Mannen . För det mesta så brukar jag göra dag för dag . men denna veckan är avklarad nu! Gott!

Så nu har det blivit en liten uppdatering !


Helgens mat har jag nästan glömt men jag ska lägga in lite Bilder!
Fint

Menyn


Min glass








Det va det hela!
Var rädda om er!

Kram //Anette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar