Besökare

tisdag 3 april 2012

En mindre...ring...

 Hej!

 Nu har jag bara 1 ring kvar, den viktigaste (förlovningsringen) ! ... Men .... Det känns lite faktiskt, 3 st ringar har jag fått lägga undan, för att fingrarna har "krympit" ... Petitess kanske....

Skulle ha tränat idag. Men min stora tå är alldeles öm och stor som globen! Så jag fick snällt låta bli...

Va på "skola" på fm.

Till middag skulle jag ha som oftast rester , så det blev 2 kycklingspett+ 3 köttbullar som låg där och skämdes... 237gram sammanlagt . När jag nästan va klar sååååååå åkte jag på en sådan Dumpning så det stod härliga till.
Gick runt i hela nedervåningen och bara kved, rapade och var dubbelviken. Visste inte vad jag skulle ta vägen... Min lille Mojje gick med mig hela tiden och skrek på sitt vis... Sen var jag helt utslagen i några timmat .... J***a vad det är jobbigt!

Imorgon är det väg dag.... Det känns som om det har börjat röra på sig igen . Men vem vet, Det blev ju lite "för mycket" vin i fredags... Men det var det värt , för jag hade roligt.....



Va nu rädda om er!

Kram // Anette




Frukost 7.30-Müsli och yoghurt
 Mellis 11.00- 2 knäckebröd
 Lunch 13.00- 2 kyckling spett och 3 köttbullar...
 Mellis 17.00- 2 knäckebröd
 Middag 19.00- 2 knäckebröd
Mellis 21.00- 1liten isglass + 1 skorpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar