Besökare

söndag 6 november 2011

Alla helgons dag...

 Förlåt glömde publicera detta i går kväll, men bättre sent än aldrig!


Idag är det Alla Helgons Dag!
Då  var S & jag på 2 st kyrkogårdar och tände ljus. Jag hade behövt varit på fler , men hur det än är, så berör det mig detta med kyrkogårdar, speciellt dessa dagar. Det är tanken som räknas!

Passade även på att handla i stan. Var och hälsade på dottern en stund me... Trevligt .. Hon har det så fint, men jag saknar henne hemma . 

Det va ju lite körande hit och dit, mitt mellanmål. Hinner jag inte med. ( hade glömt att ta med åxå) Men jag inhandlade  Wasa färdiga knäckemackor . Tog en på vägen , perfekt. Så nu vet jag att handväskan & handskfacket ska det alltid ligga en sån i ! 


 De va allt för idag!
Var rädda om er!
Kram // Anette


Frukost 7.30-1 dl flingor+ 1dl fil
Mellis 10.00-1 wasa färdigbredd knäckemacka
Lunch 12.00- köttgryta
Mellis 14.00-
Mellis 16.00-2 knäckebröd
Middag 18.00-fläskfile 2 dl
Mellis 20.00-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar