Besökare

tisdag 13 september 2011

 Hallo!

Visst är dagen s start viktig!?
Min dag började dåligt , Jag har alltid mjölk i kaffet ( sen 3,5 år bakåt) Latté mjölk tror jag den heter . Men jag hade glömt köpa  hem ny......Vanlig mjölk hade vi hemma för en gång skull .. oöppnad ... men den hade blivit för gammal... det går ingen mjölk här .... jag ska ju dricka mjölk , men jag slarvar ju! 
Så summan av denna dåliga start blev att jag inget kaffe fick....

Min snälla granne skrev på F.B att dom hade,  jag kunde gått dit o lånat .  Men jag brukar inte låna saker av grannarna och framför allt inte halv 6 på morgonen . Men det är ju tanken som räknas ....

Sen va det träning idag . rygg och knä fick stryk , men jag måste .... jag vill inte vänta tills allt är bra...Jag tror jag är för biten på detta med träning när det känns så......  jag har använt spikmattan 3 gånger idag . det underlätta med den , det blir nog bra!....

Blåst och regn har det varit hela dagen . Rejäl blåst 22 s/m i byarna var det prat om. Hemskt .... man kan inte låta bli att tänka på Gudrun &  Per som drog fram för ett antal år sen ... det va tufft.....

M har varit här ikväll , jag lockade med rödspätta , det funkade . Hon hade med sin  dator  så vi tittade på filmen " Hur många lingon finns de i världen ? "  Helt suverän film . mycket trevlig , Många goda skratt blev de , en tår blev det med!  Den kan man rekommendera!

Imorgon är det dagen då jag ska väga mig! Får se vad det visar!

Har jag berättat att jag tappar hår rätt duktigt för tillfället, okej nu va det sagt .... Mycket mycket jobbigt.....

Ja det var väl allt för idag.. Lite om dagens händelser + lite tankar och gnäll... Ha det gott


 Var rädda om varandra !
Kram // Anette

Min Middag!



Frukost 7.30- 1dl allbraun + 1,5 dl vaniljyoghurt
Mellis 10.00- 2 riskakor m ost
Lunch 12.00- 1,5 dl gröna ärter+ 4 köttbullar
Mellis 14.00-
Mellis 16.00-2 knäckebröd med rökt lax
Middag 18.00- stekt rödspätta + grönsaker + 1 potatis
Mellis 20.00- 1 päron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar