Besökare

lördag 3 september 2011

Lördag 3 september


 Hej

 Vaknade kl halv 3 sen 4 sen gick jag upp halv 5 . va uppe en sväng , drack lite vatten. Sen ner i sängen igen! Somnade vid 6 tiden sen gick jag upp igen kl 7. Då åkte kaffebryggaren igång. Va det är tråkigt med sådana nätter.. Jag kan inte påstå att man blir utsövd. Men så är det när man har värk ....

Vi hade tid för bilen idag, den skulle fräschas upp i avgassystemet. Där va 1 läcka på de. vid 10 tiden skulle vi lämna den . det va meningen att vi skulle med M till amnesty, sen. Men givetvis var där stängt! Så vi hamnade hos M på fika. S va med. Sen va det där ifrån och lämnade mannen på verkstaden. Så den bilen kom hem
Sen hem !!

Sedan på em var jag och syster på Bilbingo. Det blev en vinst , 200 :- var. ;-D

Nu ikväll ville mannen ha varma smörgåsar + svampstuvning.Ja det är ju inte fel. Men jag kan inte äta mjukt bröd. Knäckebröd för hela slanten. Men jag kom fram till de att svamp stuvning på knäckebröd är inte gott!
Så jag "orkade" inte göra något till mig. Så det blev rester ikväll me. Men det va lika gott för de.!!!

Sen har vi bara slappat! Och haft det gott!!!

Nu är det kvällen!
 Godnatt med er!
Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 knäckebröd
Mellis 10.00- 2 knäcke
Lunch 12.00- köttgryta + ris = resterna från igår.
Mellis 14.00- 1 päron
Mellis 16.00- 2 knäcke
Middag 18.00- samma som i middags, förklaring i texten
Mellis 20.00-2 riskakor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar