Besökare

måndag 5 september 2011

Glömde att publicera,

 Hej!
Idag har det varit en vanlig söndag! Den har flutit på. Mat och dryck har varit som vanligt.

Gräset fick sig en liten krattning, ( det blev klippt igår).
Tvätt korgen blev tom idag, för några timmar i alla fall , "gött".

En kompis tittade in idag C, Sen kom hennes "killar"  inom med, dom hade "slavat klart" .  Hade en trevlig pratstund om ditt och datt . Det är bara allt för sällan    :-)  . Jag erkänner att jag är sån som väldigt sällan åker inom mina vänner , väldigt dålig på sådana besök är jag . Men jag älskar att få såna ,  "Tack för titten".

Sedan skulle mannen in och byta någon bildel. då hängde jag på till stan , Jag passade på att köpa lite lull lull grejer till min bil.Alltså sånt smått ingen kan vara utan...... Hmmm

Nu är det natt!

Var rädda om varandra !
Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 knäcke med ost+ 2 dl mjölk
Mellis 10.00- 2 riskakor
Lunch 12.00- 100gr kokt potatis + 100 gr stekt kycklingfilé
Mellis 14.00- 1 knäcke
Mellis 16.00- 2 riskakor
Middag 18.00- 50gr potatis+ 170gr stekt rödspätta
Mellis 20.00- 2 knäckebröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar