Besökare

lördag 17 september 2011

Kräfta!

 Hallå!
Mitt i natten skriver jag nu , men det är  mitt eget fel.Vi har varit på kräftskiva! sen hamnade jag givetvis vid mitt favorit spel . www.betapet.se

 Idag har det varit en helt underbar dag . Solsken och klar luft gott! Härlig höst dag!
I fm var jag i Slättåkra hos min sömmerska , hon lade upp ett par byxor till mig.
Skulle stryka våra kläder till kvällen , javisst vilka byxor ska man ha när dom hänger som hösäckar på en.
Jag tänkte kanske dom jag ska komma ner i som jag inhandlade för 3 veckor sen. provade och dom va perfekta , utom i längden då alltså , så jag  fick ringa min sömmerska och  " panik panik , kan du lägga upp mina byxor nu" , inga problem , kom du.
Tack L du är suverän.

Var lite i trädgården och räfsade ihop äppeln härligt va de!
Så nu ikväll va vi på kräftskiva , mycket trevligt!  Tack M & M  Jag hade med mig egen mat korvstroganoff sen knäckemackor till sista målet! Det gick fint!
Givetvis kom min op upp och lite frågor , men det får man ju räkna med . jag tycker ju med att det är bättre folk frågar mig om dom undrar något och jag kan svara det jag vet.


Nej nu ska jag lägga mig !

Ha det bra nu!
Var rädda om varandra!

Kram // Anette




Frukost 7.30- 2 knäckebröd
Mellis 10.00-
Lunch 12.00- köttfärs+ärter och morötter
Mellis 14.00-
Mellis 16.00-2 knäckemackor
Middag 18.00- 1 dl ris + 1dl korvstroganoff
Mellis 20.00- 2 knäckemackor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar