Besökare

torsdag 4 augusti 2011

våg

 Idag började dagen med att jag vägde mig. - 0.5 kg. jag borde vara nöjd för det halv kilot, för går jag och tittar tebaks på veckan som har gått så har jag slarvat med måltiderna , alltså hoppat över. Det är ju inte bra....

Sen va det träning i en timme , S va åxå med idag, hennes förkylning  är bättre.....

Åt en isglass på em  sen vad det middag efter 45minuter . Givetvis åkte jag på en dumpning. Det är så förbannat känsligt....Jag blir så J ***a arg, ledsen , besviken, förbannad på mig själv . Det finns absolut ingen som kan styra detta för mig , mer än jag då....Så jag har ju ingen att skylla på .....

Mina närmaste som vet hur jag fungera , dom tala om för mig när jag dricker för ofta eller äter för fort . För ibland är det lätt att hasta i väg....Det är bara bra......


Nu i denna värme är det lätt att dricka för häftigt. Vi som är op bör visst få i oss 3 liter / dag,... Det är inte lätt....

Ni som läser detta och som fundera på en GPB op, ( jag vet 2 st ) Ska ju veta att detta är ju så individuellt . Jag skriver givetvis bara hur jag känner det.. Vissa kan ju äta som vanligt efter deras op. Dom tror ju att det är ju bara till att stoppa i sig som innan . men då har man ju helt fel tankar , denna op är ju mitt ansvar , bara mitt .Man ska ju veta att detta är ingen "dans på rosor" Man måste ju ändra livsstil.... om det är något ni undra över så bara fråga på!

Humöret har jag inte känt av än så . Men det har jag  ju blivit varnad för, att det är lätt att komma ner i svackor efter denna op... kanske det kommer eller... så ... man vet inte ....

Nu ska jag hålla natt..

 Jag återkommer i morgon! 
Kram på er! // Anette

Frukost 7.30- Knäckemacka med lax
Mellis 10.00- Honungsmelon
Lunch 12.00- Kokt lax + gröna ärter
Mellis 14.00-
Mellis 16.00- isglass
Middag 17.00- rester från middagen , men en dumpning kom, så det kom i soppåsen....
Mellis 20.00-3 riskakor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar