Besökare

tisdag 21 juli 2015

Nu har jag varit här!

Hej!

Skäms nästan , men det e så mycket just nu . Samtidigt e det inget mot vad många har!
Jag e relativt "frisk" !
Då får jag vara nöjd....

Så jag ska inte klaga o skämmas för att jag inte hinner eller orka med att blogga!

Nu va det sagt!
Sätter väl in lite bilder i sin ordning!

Men först ska jag berätta att jag har skaffat ett pass.
Men men men ...
Jag känner att jag kommer inte att använda de...
När jag har varit borta en dag , SÅ e jag så jä**a nöjd med att komma hem. Så den matematiken går ju inte ihop! Eller ... Hur gör man???

Tack för ordet o jag tittar väl in "innan snön faller o vi med den" 

Kram kram! 
Anette

nya kanter

mannen min i sin kostym ;_)

fågelbadet

middag

en bild

blommor på trappan

en tankeställare

sol

mina bönor

en av våra kottar!

ja en växt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar