Besökare

torsdag 28 mars 2013

Påska

Hallå

Idag har jag haft  städning och kockat på schemat.

Jag gick upp 5.15 idag. Lite bus med ryggen , va de allt.

Så sitter jag och "beklaga " mig för mannen . Allt jag har och göra.
Då kommer de. Vad ska vi ha som välkomst drink .....Grrr det är väl inga problem menar jag på . men det tyckte han- Tänk vad olika vi e....

Lite påskpynt har givetvis kommit upp me... Men påsken är ingen högtid annars jag "bry" mig om...

Sedan Har hon ringt . På torsdag ska jag på något studiebesök....

Sedan gick det 30 min , då ringer "stolpskottet" från af. Och undrar givetvis om jag har fått en tid jag skulle dit och titta. Jo de e ordnat.
-På torsdag sa jag.
-Så fint. sedan ska du få en ny handläggare.
( Det va inte länge sedan jag skrev eller sa kanske bara att man kan hoppas på en ny handläggare )
-Ja ha .
Då e det bara till att hoppas att hon är vettig att prata med ... för jag kan väl inte ha sådan otur .... eller , e va fasiken. De e kanske mig de e fel på.... Nej de e de inte ;)

Nog om detta !

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Va rädda om er !

Kram // Anette


Frukost 7.30-Fil och muslie
  Mellis 10.00- 2 skorpor
Lunch 12.00- korvstroganoff
Mellis 15.00- 2 knäcke
  Middag 19.00- snitsel + ugnspotatis
Mellis 21.00-

2 kommentarer: