Besökare

tisdag 21 oktober 2014

gnäll gnäll gnäll

 Hej

Nu e de natten men givetvis e jag uppe , men är på väg ner för räkning....

Idag va det jobb, Halva tiden i dag  gick vi faktiskt med kiosk vagnen. kul...

Hade ju möte med af och samhall i fredags.
Oj oj säjer jag bara . Dom vill att jag ska jobba 5 dag/v , mmm vad gör man . Tacka och bara lyda, dom har makten . Ca 2.300 får jag ut efter bensinen e avdragen , när jag då jobbar 5 dagar i veckan,
 2.300 / 20 dagar  = 115 kr /dag alltså 28.75 i timmen !
wow rik som ett troll....
Ska ju bara vara där till den 12 nov . sen vet man ju inte...

Brukar inte skriva om pengar men detta med att vara praktikant och ha denna lön . e så sa**ns utnyttjande....

Nog om de men nu har jag gnällt av mig..

Ps. ska bara tillägga att en som är anställd får ca: 10 000 ut på en halvtids tjänst som jag får 2300. där då...känns lite motigt... men snart skiner säkert solen på mig me...


 ja ja idag blev det visst bara gnäll...

men det blir bättre nästa gång!



Kram // Anette



 Frukost 5.30- 2 knäcke
 Lunch 13.00- rester från igår lite grytbitar o en msk ris
 Mellis 14.00- 1 apelsin
 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- 2 kycklingspett
 Mellis 20.00- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar