Besökare

fredag 29 augusti 2014

 Hallå!

O förlåt .
Jag har varit skeeta dåålig på att uppdatera !

Men

I´M Back   ;-)

 

Just nu har jag problem med mina fötter, ömma och allmänt jobbiga, e dom... Kvittar vilka skor jag har.. :(( Inte kul alls. 

Ringde idag, ska på den årliga diabetes kontrollen nu. å då får dom utreda fötterna me,,, för detta kan jag lätt vara utan!

 

Vet inte allt vad jag ska skriva, i går hade syrran och jag en toppendag i
Ullared.. Helt klart underbart!
en väska + en tröja va väl allt som jag köpte till mig själv , sedan allt annat  .Schampo, tandkräm, plastpåsar, lukta gott, rengöringsmedel+ mycket mer..... men trevligt hade vi. Kl 22 i går kväll däckade jag , slut i rutan helt....


 " Man kommer aldrig först om man går i andras fotspår"

 


 Vi va på bingo i onsdags, men det blev ingen vinst.





Hösten e på intågande,
Värmeljus e tända snart hela dagarna , helt klart underbart!

Nej nu får de vara bra, ska fortsätta med fredags sysslorna nu ....

Ha de bäst!



Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar