Besökare

måndag 7 juli 2014

Måndagen

God måndag morgon!..

Helgen har vi bakom oss nu,,, Boråsarna åkte hem i fredags, men dom återkommer säkert. Halland e halland ....våra stränder drar ju....

Bingo + 500 var :))

Mannen har börjat måla på huset , jag har ansat en häck och ett träd fick lite smak av saxen/sekatör..

Åkte på en sådan mega dumpning under gårdagens kvällsmat, 2 tuggor av grillbit + 1½ nypotatis. sedan blev jag utslagen. fick värma det senare... Men jag hade inte ätit på ett ental timmar och så denna värmen , det är ingen bra kombo för mig!...Ja ja varken första eller sista dumpen.....

Idag ska det målas , även jag har fått en plätt att måla på....

Nu ska jag fixa lite frukost .
Ha en fin dag och va rädda om varandra!



Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar