Besökare

måndag 23 juni 2014

Af och jag fick min semester...

 Hallå

idag va det måndag och jag skulle givetvis ha fatt i mannen på AF. Hur svårt va inte de....
-År på möte återkommer 11.00
-Är ute återkommer 13 .30
-Är ute åter 14.30

Det är då Jag blir upprörd och så jäkla förbenad! 

Jag lämnade ett meddelande och bara väntade. Men han ringde faktiskt , han bad om ursäkt och hade ett positivt besked....

JAG FICK MIN SEMESTER!

(frågade även vad jag skulle skriva på min lapp T, som i tomte sa han då. Så lite skojsig va han allt! )

Tur att jag inte börja skälla , de va jäkligt näraa....
Ja ja frid och fröjd e de nu ....

Sedan va de pappa tid och sedan ner till B & hennes stuga. J hade kommit idag... Trevligt... Imorgon e de vi flickor som ska ut och äta en bit + tjöta ....

 Härligt!

 Sedan fick vi besked i kväll att pappas gamla lägenhet blir nog klar i slutet av veckan!
Ska bli skönt och lämna alla nycklar och de!

Nej nu e de betadax och sedan sängdax!

Va rädda om er! 

Kram // Anette

 Frukost 6.00- 2 ägg

 Lunch 12.00- 1 yoggie + 1 knäcke

 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- sallad
 Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar