Besökare

tisdag 13 maj 2014

Ny praktik


 Hallå

Idag va det första dagen på min praktik plats , det gick bra att prova kläder , det gick kanske inte så bra förresten inga byxor passade , men det kommer ju hem , visst!
Två underskrifter på två papir! Fint!
Ja ja jag ska ge de en chans , för jag vill gärna .... vi får se.....

Dottern o jag va o handlade ett köksbord till pappa idag, jaaaa vi va på loppis / Erikshjälpen ... i min lille bil fick de givetvis inte plats , så mannen ska hämta de i morgon....

Pratade med min fd granne idag ,( trevligt)  hade glömt givetvis att jag hade tagit fram o skulle baka ! 
 Så det blev en sen kaka , den blev inte ens god , men jag ska göra den igen utan bikarbonat o se hur de blir!


Lite bilder i dag me!

kvarg en ny favorit

pappas bord
kvällens kaka!

Kram // Anette


Frukost 7.30- 2 ägg

Lunch 11.30-  kycklingspett

Mellis 15.00- "3 nävar nötter"
 Middag 17.00- 2 knäcke
Mellis 19.00- stekt torsk + salladsblad
Mellis: 21.00 - 2 dl kvarg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar