Besökare

söndag 29 december 2013

Jaha en söndags kväll!

 Hallå , Godkväll!

Idag har det varit en grå trist dag.
Tvätten är väck och allt är på sin plats , några "udda" saker ligger på botten som nästan alltid ligger i den korgen i källaren, Fattar inte vad som "Fattas" mig.... ha ha vi e nog många som har det så, men ingen vill erkänna de, bara jag . För jag har blogg torka...

Mannens förkylning e faktiskt bättre idag , min håller sig borta , men så fort jag skulle känna något så ska jag prova en ny liten "måltid" på lök och honung!  Tack A , för tipset... ( T Vågar inte prova ) ...



Någon som har något NY ÅRS löfte?????

Jag funderar faktiskt , på att ge ett ..... ;-) 


En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
Källa: Nalle Puh



Söndag idag och jag har noll koll på dagarna egentligen!
Imorgon e det "farsdag" handla och vara social.....

 Ha en fortsatt trevlig kväll....

Kram // Anette




Frukost 8.30- 2 skink knäckemackor
 Mellis 11.00- 2 clementiner
 Lunch 13.00-2 skink knäckemackor
 Mellis 16.00- 1 leverpastej s knäcke
Mellis 18.00-  1 clementine
 Middag 20.00- janssons
 Mellis 22.00- troligtvis clementin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar