Besökare

söndag 11 augusti 2013

Tröttsamt

 Hej! Ännu ett gnälligt inlägg från mig!

Är inne i en rejäl svacka med maten !
Har bestämt att jag ska ta några dagar "Flyt" ( soppor och annat "jäkla äckligt"! )
Börjar i morgon bitti!  ( Måndagmorgon)

Tror givetvis de e värmen och detta väderomslag vi har just nu...
Jag har ju alltid haft ett "Väderknä" vid väderombyte har jag alltid haft ont i de!
Men nu har jag inte kännt av de på länge , det kanske har satt sig i magen!
HAHAHAHAHA
Ja ja det får vi se, hur de blir!

I fredags vad det en tur till Sjönevads marknad... Trevligt ! Men man blir fort nöjd. Har man gått ett tag , så återkommer det samma saker hela tiden. Men men de e trevligt!

Igår vad det bingo 300 + Trevligt!

Nej dax att återgå till  tvättmaskinen!
Ha en fin dag!

Kram // Anette





Lördagens Kvällsmat mat hos sys och svåger !



 Lördag
 Frukost 7.30- Fil och muslie

Lunch 12.00- "nästan 2 knäcke" Liten dump
Mellis 15.00-  2 skorpor
 Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 19.00-  Kyckling + sallad
"2 Knäcke som natt mat"

 Fredag

Frukost 7.30- Fil och muslie

 Lunch 12.00- 2 knäcke
 Mellis 15.00- 1 skorpa
  Middag 19.00- Grillad kött bit + sallad
 Mellis 22.00- 2 skorpor "DUMP"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar