Besökare

fredag 2 augusti 2013

Putsa


 Hallå Hallå!

Fönstren blev faktiskt gjorda idag! Hade lånat en liten smidig " Fönsterputsare" av syrran . Helt suveränt . Sådan ska jag bara införskaffa själv ... inte en enda rand , inte massa slit ... Alltså  "Oumbärlig " ... eller inte ja ja bra va den...

Den lilla "fonstorputsaren"
Sedan fick vi ju köra en sväng till Ullared idag me. Mannen skulle ju byta lite prylar som inte fungerade från Neonet.. Så då passade jag ju på .... o dottern . nice liten tur!


Idag har jag skött min mat , lugnt och sansat inget stress . Så ingen dump idag , Tack och lov...

Jag återkommer!!!!

Sköt er !

Kram // Anette


Frukost 7.30-Fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 13.00- "köttfärsgryta"

Mellis 15.30- 2 knäcke
 Middag 18.00- 2 skorpor
 Mellis 20.00- lite "fruktsallad" + 21.00 - 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar