Besökare

måndag 5 augusti 2013

Gnällig idag!


 Hej

Idag va det en ny arbetsdag...

Sedan va det lite knäckelunch hos syster och svåger.
Sedan va det handling för far + lite socialt! ( = kortspel)

Varm och väldigt tröttsam dag!



JAG
Kontaktade " Min vårdkontakt" ville ha lite recept , Levaxin och Kaliposen va slut . Fick ett mail inom en timme... Men jag va visst tvungen att göra ett läkare besök! Mer än ett år sedan jag hade varit där... Ja ja vad säjer man . Bra att dom håller koll och inte bara skriver ut . Meeeen jag kunde ju sluppit lite till..... Jag får väl ge mig en egen spark där bak... och gau dau ....


Är nog i en svacka!  Tycker allt e besvärligt ! Jag skyller på värmen , ändå älskar jag värme....
Mitt dåliga samvete har hunnit i kapp mig .... MÅSTE BÖRJA TRÄNA .... ryggen säjer ju ifrån ......

ja ha idag blir det ett gnälligt inlägg!

Ja det blir nog bra! Slänger in lite bilder....

Va rädda om er !

Kram // Anette

Ser ni Luftballongen? " Syrran blir aldrig en fotograf! ;))



Dagens kyckling i Lergryta -salladslök,ananas curry,vitlök,tomater svartpeppa o kycklingfiléer.


Frukost 6.30- fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 plommon
 Lunch 12.00- 2 knäcke+ 3/4 piggelin

 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- kyckling i lergryta
Mellis 21.00- "lite kycklinggryta" Nästan dumpa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar